2009年10月7日星期三


一直以來只聽到你說






你是多麼的愛我





你是多麼的在乎我....





Everything about you is my everything,





i really love you





i promise you i always be there for you,





i will make your dream come true,





will love till the end....





trust me...





不是我相信你





只是聽得多





會覺得是不是真的嗎?





還是只是隨口答應?





這些感覺讓我很不確定





只是覺得很沒安全感....





對不起..





我想太多

没有评论: